شرکت تبلیغاتی

شرکت تبلیغاتی

می‌ شرکت تبلیغاتی کنید، نسبت می‌دهد. تنها زمانی که شما باید به صورت دستی یک مجموعه تنظیمات رنگی را تغییر دهید، در هنگام آماده‌سازی یک سند برای یک مقصد خروجی مختلف یا اصلاح رفتار سیاست که دیگر نمی‌خواهید در نوشتار اجرا شود، هستند. تغییر مجموعه تنظیمات فقط برای کاربران پیش توصی شرکت تبلیغاتی ه می‌شود.

شما می‌توانید پروفایل رنگ را به روش‌ها شرکت تبلیغاتی ی زیر تغییر دهید:

  • یک مجموعه تنظیمات جدید تعیین کنید. تعداد رنگ‌ شرکت تبلیغاتی ها در سند یک‌سان باقی می‌ماند، اما مجموعه تنظیمات جدید ممکن است به طور قابل‌توجهی ظاهر رنگ‌ها را تغییر دهد همانطور که روی مانیتور شما نمایش داده می‌شود.
  • مجموعه تنظیمات را حذف کنید تا سند دیگر رنگ نشود.
  • (Acrobat، فتوشاپ و InDesign) رنگ‌ها را در سند به فضای رنگ یک مجموعه تنظیمات متفاوت تبدیل کنید. تعداد رنگ‌ها در تلاش برای حفظ ظاهر رنگ اصلی به حرکت در می‌آیند.

 

یک مجموعه تنظیمات رنگی ( شرکت تبلیغاتی Illustrator، فتوشاپ) را تعیین یا حذف کنید.

  • ویرایش مجموعه تنظیمات (> Assign) را انتخاب کنید.
  • یک گزینه انتخاب کرده، و روی OK کلیک کنید:

مدیریت این سند پروفایل موجود را از شرکت تبلیغاتی سند حذف می‌کند. این گزینه را تنها در صورتی انتخاب کنید که مطمئنید که نمی‌خواهید سند را رنگ کنید. بعد از حذف مجموعه تنظیمات از یک سند، ظاهر رنگ‌ها با پروفایل فضایی کار برنامه تعریف می‌شود.

کار کردن [مدل رنگی: فضای کار] پروفایل فضایی کار را به سند تبدیل می‌کند.

مجموعه تنظیمات به شما اجازه می‌دهد پروفایل متفاوتی را انتخاب کنید. این برنامه مجموعه تنظیمات جدید را بدون تبدیل رنگ‌ها به فضای پروفایل مشخص می‌کند. این ممکن است ظاهر رنگ‌ها را به طور قابل‌توجهی تغییر دهد همانطور که بر روی مانیتور شما نمایش داده می‌شود.

 

تعیین یا حذف مجموعه تنظ شرکت تبلیغاتی یمات رنگی (InDesign)

  • ویرایش مجموعه تنظیمات Assign> را انتخاب کنید.
  • برای پروفایل‌های RGB و پروفایل CMYK، یکی از موارد زیر را انتخاب کنید: دور انداختن (استفاده از فضای کاری فعلی) مجموعه تنظیمات موجود از سند. این گزینه را تنها در صورتی انتخاب کنید که مطمئنید که نمی‌خواهید سند را رنگ کنید. بعد از حذف مجموعه تنظیمات از یک سند، ظاهر رنگ‌ها با پروفایل فضایی کار برنامه تعریف می‌شود، و شما دیگر نمی‌توانید یک پروفایل در این سند درج کنید. تخصیص فضای کاری فعلی [فضای کار]، مجموعه تنظیمات فضای کاری را به این سند ارجاع می‌دهد. تعیین مجموعه تنظیمات به شما اجازه می‌دهد مجموعه تنظیمات متفاوتی را انتخاب کنید. این برنامه مجموعه تنظیمات جدید را بدون تبدیل رنگ‌ها به فضای پروفایل مشخص می‌کند. این ممکن است ظاهر رنگ‌ها را به طور قابل‌توجهی تغییر دهد همانطور که بر روی مانیتور شما نمایش داده می‌شود.
  • برای هر نوع گرافیک در سند قصد ارائه ت شرکت تبلیغاتی صویری را انتخاب کنید. برای هر نوع گرافیکی، شما می‌توانید یکی از چهار نیت استاندارد را انتخاب کنید، یا از قصد استفاده از تنظیمات رنگ استفاده کنید، که در حال حاضر در دیالوگ باکس Color Settings مشخص شده‌است. برای اطلاعات بیشتر درباره ارایه مفاهیم، جستجو به کمک. انواع گرافیکی موارد زیر را در بر می‌گیرند: قصد یکدست رنگ تصویر ترسیم قصد برای تمام هنر برداری (مناطق جامد رنگ) در اشیا بومی InDesign. قصد پیش‌فرض تصویر، قصد تصویرسازی پیش‌فرض را برای تصاویر نقشه‌بیتی که در InDesign قرار داده می‌شود تنظیم می‌کند. شما هنوز هم می‌توانید این تنظیمات را بر روی یک پایه تصویر با تصویر نادیده بگیرید. بعد از - قصد Blending، قصد تصویرسازی را به the یا فضای رنگ نهایی برای رنگ‌هایی که ناشی از تعاملات شفاف در صفحه هستند، تنظیم می‌کند. زمانی که سند شامل اشیا شفاف است از این گزینه استفاده کنید.
  • برای پیش‌نمایش اثرات تخصیص مجموعه ت شرکت تبلیغاتی نظیمات جدید در سند، پیش‌نمایش را انتخاب کرده، و سپس روی OK کلیک کنید.

 

 

تبدیل رنگ نوشتار به مجموعه ت شرکت تبلیغاتی نظیمات دیگر (فتوشاپ)

  • ویرایش> Convert به مجموعه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • در فضای مقصد، تنظیمات رنگی را انتخاب کنید که می‌خواهید رنگ‌های این سند را به آن تبدیل کنید. این سند به این مجموعه تنظیمات جدید برچسب زده و برچسب زده می‌شود.
  • در گزینه‌های تبدیل، یک موتور مدیریت رنگی، یک قصد rendering، و گزینه‌های دودل و دودل (در صورت وجود) را مشخص کنید. (مراجعه به گزینه‌های تبدیل رنگ)
  • برای صاف کردن همه لایه‌های سند بر روی یک لایه روی تبدیل، Flatten تصویر را انتخاب کنید.
  • برای پیش‌نمایش اثرات تبدیل در نوش شرکت تبلیغاتی تار، پیش‌نمایش را انتخاب کنید.

 

تبدیل رنگ نوشتار به Multichannel شرکت تبلیغاتی ، پیوند دستگاه، یا چکیده رنگ انتزاعی (فتوشاپ)

  • ویرایش> Convert به مجموعه تنظیمات را انتخاب کنید.
  • روی Advanced کلیک کنید. انواع پروفایل‌های بعدی ICC در زیر فضای مقصد موجود هستند:

مجموعه‌های تنظیمات Multichannel که بیش از چهار کانال رنگ پشتیبانی می‌کنند. اینها هنگام چاپ با بیش از چهار جوهر مفید هستند.

تنظیمات لینک دستگاه که از یک فضای رنگ یک شرکت تبلیغاتی وسیله به فضای دیگر تبدیل می‌شوند، بدون استفاده از یک فضای رنگ میانی در فرآیند. اینها زمانی مفید هستند که mappings های خاص مقادیر ابزار (مانند ۱۰۰ % سیاه) مورد نیاز هستند.

چکیده مجموعه‌های تنظیمات که تاثیرات تصویر سفارشی را ممکن می‌سازند. چکیده پروفایل‌های چکیده می‌توانند مقادیر LAB / XYZ برای هر دو مقدار ورودی و خروجی داشته باشند، که به تولید یک LUT سفارشی برای رسیدن به یک اثر خاص مطلوب کمک می‌کند.

توجه: خاکستری، RGB، LAB، و profiles رن شرک شرکت تبلیغاتی ت تبلیغاتی گ CMYK در دیدگاه پیش دسته‌بندی شده‌اند. آن‌ها در منوی مجموعه پروفایل با هم ترکیب می‌شوند.

؟ برای پیش‌نمایش اثرات تبدیل در نوشتار، پیش‌نمایش انتخاب کنید.

 

تبدیل رنگ نوشتار به مجموعه ت شرکت تبلیغاتی نظیمات دیگر (Acrobat)

شما رنگ‌ها را با استفاده از ابزار چاپ Print> Production Production رنگ‌ها را به یک PDF تبدیل می‌کنید. برای اطلاعات بیشتر، موضوعات تبدیل رنگ را در راهنمای Acrobat ببینید.

 

مدیریت تصاویر واردات شرکت تبلیغاتی ی رنگ

 

مدیریت تصاویر وارداتی رنگ (Illustrator، شرکت تبلیغاتی InDesign)

چگونه تصاویر وارداتی در فضای رنگ شرکت تبلیغا شرکت تبلیغاتی تی یک سند ادغام می‌شوند به این بستگی دارد که تصویر یک مجموعه تنظیمات جاسازی‌شده دارد یا نه.

  • هنگامی که شما تصویری را وارد می‌کنید که حاوی هیچ پرو شرکت تبلیغاتی فایل نباشد، برنامه Adobe از مجموعه تنظیمات نوشتار فعلی برای تعریف رنگ‌های موجود در تصویر استفاده می‌کند.
  • هنگامی که یک تصویر وارد می‌کنید که شامل یک مجموعه تنظیمات توکار، سیاست‌های رنگ در دیالوگ باکس تنظیمات رنگ است، تعیین کنید که چگونه نرم‌افزار Adobe این مجموعه تنظیمات را مدیریت می‌کند.

 

 

استفاده از یک جریان کار CMY شرکت تبلیغاتی K ایمن

گردش کار ایمن CMYK تضمین می‌کند که تعداد رنگ‌ها در تمام طول راه تا دستگاه خروجی نهایی حفظ می‌شوند، که در مقابل تبدیل شدن توسط سیستم مدیریت رنگ تان است. اگر می‌خواهید به طور تدریجی شیوه‌های مدیریت رنگ را اتخاذ کنید، این روند کار مفید است. برای مثال، شما می‌توانید از پروفایل‌های CMYK به اسناد ثابت و ض شرکت تبلیغاتی د اثبات بدون امکان تبدیلات رنگی ناخواسته که در طی خروجی نهایی اتفاق می‌افتد، استفاده کنید.

Illustrator و InDesign از یک جریان کار CMYK امن به ط شرکت تبلیغاتی ور پیش‌فرض حمایت می‌کنند. در نتیجه، هنگامی که شما یک تصویر CMYK را با یک مجموعه تنظیمات جاسازی‌شده وارد یا وارد می‌کنید، این برنامه پروفایل را نادیده می‌گیرد و اعداد رنگ خام را حفظ می‌کند. اگر می‌خواهید برنامه تان اعداد رنگی را براساس پروفایل جاسازی‌شده تنظیم کنید، سیاست رنگ CMYK را تغییر دهید تا Profiles های توکار در دیالوگ باکس Color Settings را حفظ کنید. شما می‌توانید به راحتی جریان کار CMYK را با تغییر سیاست رنگ CMYK به حفظ اعداد حفظ کنید (با توجه به پروفایل‌های پیوندی).

هنگامی که یک سند را چاپ می‌کنید یا آن را به Adobe PDF ذخیره می‌کنید، می‌توانید تنظیمات CMYK ایمن را رد کنید. با این حال، انجام این کار ممکن است باعث ایجاد رنگ‌ها شود. برای مثال، اشیا سیاه خالص خالص ممکن است به عنوان سیاه ثروتمند شناخته شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد گزینه‌های مدیریت رنگ برای چاپ و ذخیره PDF ها، جستجو به کمک.

 

در حال آماده‌سازی گرافیک وار شرکت تبلیغاتی د شده برای مدیریت رنگ

از دستورالعمل‌های کلی زیر برای تهیه گرافیکی برای استفاده در برنامه‌های Adobe استفاده کنید:

  • هنگامی که فایل را ذخیره می‌کنی شرکت تبلیغاتی د، یک پروفایل سازگار با شورای بین‌المللی کریکت ایجاد کنید. فرمت های فایل که از پروفایل‌های جاسازی‌شده پشتیبانی می‌کنند، JPEG، PDF، PSD (فتوشاپ)، AI (InDesign)، Photoshop (InDesign)، فرمت سند بزرگ و TIFF هستند.
  • اگر برای استفاده مجدد از یک نمودار رنگ برای چندین دستگاه خروجی نهایی و یا رسانه، مانند چاپ، ویدئو، و وب استفاده کنید، در هر زمان که ممکن است، تصویر را با استفاده از رنگ‌های RGB یا Lab آماده کنید. اگر شما باید در یک مدل رنگی غیر از RGB یا آزمایشگاه خود ذخیره کنید، یک نسخه از نمودار اصلی را نگاه د شرکت تبلیغاتی ارید. مدل‌های رنگی RGB و آزمایشگاه رنگ بزرگ‌تر از اکثر دستگاه‌های خروجی را نشان می‌دهند، و تا حد ممکن اطلاعات رنگی را قبل از اینکه به یک رنگ خروجی کوچکتری‌ ترجمه شوند، حفظ می‌کنند.

 

پروفایل‌های تغییر یا تغییر برای شرکت تبلیغاتی تصاویر نقشه‌بیتی وارد شده (InDesign)

InDesign به شما این امکان را می‌دهد که پروفایل‌های Bitmap وارداتی را مشاهده، یا غیرفعال کنید یا غیر فعال کنید. این کار زمانی لازم است که یک تصویر حاوی هیچ پروفایل یا مجموعه تنظیمات اشتباه را وارد می‌کنید. به عنوان مثال، اگر مجموعه تنظیمات پیش‌فرض تولید کننده تعبیه شده‌باشد اما شما از آن زمان یک پروفایل سفارشی ایجاد شرکت تبلیغاتی کرده‌اید، می‌توانید مجموعه تنظیمات جدیدتر را مشخص کنید.

یکی از آن‌ها پرسید: شرکت تبلیغاتی

  • اگر تصویر در حال حاضر در چیدمان قرار دارد، آن را انتخاب کرده و تنظیمات رنگ تصویر> را انتخاب کنید.
  • اگر در حال وارد کردن گرافیکی، انتخ شرکت تبلیغاتی اب فایل>، انتخاب نمایش نمایش گزینه‌ها، انتخاب و باز کردن فایل و سپس انتخاب زبانه رنگ هستید.
  • برای پروفایل، پروفایل منبع را انتخاب شرکت تبلیغاتی کنید تا به نمودار در نوشتار شما اعمال شود. اگر یک پروفایل در حال حاضر نصب شده‌باشد، نام پروفایل در بالای منوی مجموعه تنظیمات نمایان می‌شود.
  • (اختیاری) یک نیت ارائه را انتخاب کرده، و سپس روی OK کلیک کنید. در اغلب موارد، بهتر است که از نیت تصویرسازی پیش‌فرض استفاده کنید.

نکته: شما همچنین می‌توانید پروفایل برا شرکت تبلیغاتی ی اشیا در Acrobat را ببینید و یا تغییر دهید.

 

پررنگ کردن ر شرکت تبلیغاتی نگ‌ها

 

 

در مورد رنگ‌های ض شرکت تبلیغاتی د proofing

در یک گردش کار چاپ سنتی، شما مدرک سختی از مدرک خود را چاپ می‌کنید تا نشان دهید چگونه رنگ‌ها در زمانی که بر روی یک دستگاه خروجی خاص تکثیر می‌شوند، ظاهر می‌شوند. در یک گردش کاری رنگی، شما می‌توانید از دقت پروفایل رنگ برای اثبات soft مدارک خود به طور مستقیم بر روی نمایشگر استفاده کنید. شما می‌توانید پیش‌نمایش تصویر خود را نمایش دهید که نشان می‌دهد چگونه رنگ‌ها وقتی روی یک دستگاه خروجی خاص تکثیر می‌شوند، ظاهر می‌شوند. به خاطر داشته باشید که قابلیت اطمینان دلیل نرم بستگی به کیفیت کنترل شما دارد، پروفایل نمایشگر و وسایل خروجی شما، و شرایط نور مح شرکت تبلیغاتی یط محیط کار شما.

توجه: یک دلیل نرم به تنهایی اجازه نمی‌دهد که پیش‌نمایش آن چه زمانی ظاهر خواهد شد وقتی که بر روی یک چاپ افست چاپ شود. اگر با اسنادی که حاوی overprinting هستند کار کنید، پیش‌نمایش Overprint را به دقت پیش‌نمایش نمایید تا پیش‌نمایش آن را به طور دقیق ثابت کنید. برای Acrobat گزینه پیش‌نمایش Overprint به طور خودکار اعمال می‌شود.

استفاده از یک مدرک ساده برای پیش‌ شرکت تبلیغاتی نمایش خروجی نهایی یک سند بر روی صفحه نمایشگر

یک سند در فضای رنگ کار آن ایجاد می‌ شرکت تبلیغاتی شود. مقادیر رنگ سند B به فضای رنگی پروفایل اثبات انتخاب‌شده (معمولا مجموعه تنظیمات دستگاه خروجی) ترجمه می‌شوند. پایش C تفسیر پروفایل مدرک از مقادیر رنگ اسناد را نشان می‌دهد.

 

رنگ‌های ثابت

  • View> راه‌اندازی Proof را انتخاب شرکت تبلیغاتی کرده، و یکی از موارد زیر را انجام دهید:
    • یک تنظیمات را انتخاب کنید که مربوط به ش شرکت تبلیغاتی رایط خروجی است که می‌خواهید شبیه‌سازی کنید.
    • سفارشی کردن سفارشی (فتوشاپ و InDesign) یا سفارش شرکت تبلیغاتی ی‌سازی (Illustrator) برای ایجاد یک تنظیمات ثابت سفارشی برای یک شرط خروجی خاص. این گزینه برای پیش‌نمایش دقیق قطعه چاپی تان توصیه می‌شود.
  • View> Proof را انتخاب کنید تا نمایش تایید کننده روشن و خاموش شود. هنگامی که شرکت تبلیغاتی ضدگلوله کردن نرم است، یک علامت تیک در کنار فرمان رنگ‌های اثبات ظاهر می‌شود، و نام اثبات از پیش تنظیم‌شده یا پروفایل در بالای پنجره سند نمایان می‌شود.

برای مقایسه رنگ‌ها در تصویر اصلی و رنگ‌های روشن، سند را در یک پنجره جدید قبل از اینکه دلیل نرم را تنظیم کنید، باز کنید.

پیش تنظیمات Soft

CMYK کار یک اثبات نرم از رنگ‌ها را با استفاده از فضای کاری CMYK فعلی که در دیالوگ باکس Color Settings مشخص می‌شود، ایجاد می‌کند.

نوشتار CMYK (InDesign) مدرک نرمی از رنگ‌ها را با استفاده از پروفایل CMYK سند ایجاد می‌کند.

صفحه کار Working صفحه کار، صف شرکت تبلیغاتی حه کارت زرد کار، صفحه سیاه کاری، و یا صفحات CMY کار (فتوشاپ) یک اثبات نرم از رنگ‌های CMYK خاص با استفاده از فضای کار CMYK فعلی ایجاد می‌کند.

Legacy مکینتاش (فتوشاپ و Illustrator) اثباتی بر رن شرکت تبلیغاتی گ‌های شبیه‌سازی شده Mac OS X ۱۰.۵ و قبل از آن است.

نسخه استاندارد اینترنت (فتوشاپ و Illustrator) یک اثبات نرم از رنگ‌ها شرکت تبلیغاتی شبیه‌سازی ویندوز و Mac را ایجاد می‌کند.

۱۰.۶ و بعد.

نظارت RGB (فتوشاپ و Illustrator) یک اثبات نرم رنگ‌های RGB را با استفاده از پروفایل نمایشگر فعلی شما به عنوان پروفایل اثبات ایجاد می‌کند.

The مکینتاش، استاندارد اینترنت، و نظارت بر گزینه‌های RGB فرض می‌کنند که دستگاه شبیه‌سازی شده بدون استفاده از مدیریت رنگی سند شما را نمایش خواهد داد. این گزینه‌ها برای اسناد آزمایشگاه و یا CMYK موجود نیستند.

 

 

نابینایی رنگی (فتوشاپ و Illustrator) یک دلیل نرم ایجاد می‌کند که رنگ‌ها را به یک فرد با کوری رنگ نشان می‌دهد. دو گزینه اثبات نرم، Protanopia و Deuteranopia، ادراک رنگ تقریبی برای رایج‌ترین اشکال نابینایی رنگ. برای اطلاعات بیشتر، به دلیل Soft رنگی (فتوشاپ و Illustrator) مراجعه کنید.

گزینه‌های اثبات ساده سفارشی

دستگاه برای Simulate، نیم‌رخ رنگ دستگاه را که می‌خواهید دلیل آن را ایجاد کنید را مشخص می‌کند. مفید بودن مجموعه تنظیمات انتخاب‌شده به این بستگی دارد که چقدر دقیق رفتار وسیله را توصیف می‌کند. اغلب، پروفایل‌های سفارشی برای کاغذهای مخصوص و ترکیبات چاپگر، دقیق‌ترین اثبات نرم را ایجاد می‌کنند.

حفظ اعداد و یا حفظ اعداد RGB مشخص می‌کنن شرکت تبلیغاتی د که چگونه رنگ‌ها بدون تبدیل به فضای رنگ دستگاه خروجی ظاهر می‌شوند. این گزینه زمانی مفید است که شما یک گردش کار ایمن را دنبال می‌کنید.

قصد ارائه قصد (فتوشاپ و Illustrator) زمانی که گزینه حفظ اعداد deselected است، یک هدف ارائه کننده را برای تبدیل رنگ‌ها به دستگاهی که سعی دارید شبیه‌سازی کنید مشخص می‌کند.

از جبران (فتوشاپ) Ensures (فتوشاپ) استفاده کنید که جزئیات سایه در تصویر با شبیه‌سازی محدوده دینامیکی کامل دستگاه خروجی حفظ می‌شود. اگر می‌خواهید در هنگام چاپ (که در اغلب شرایط توصیه می‌شود) از پرداخت نقطه سیاه استفاده کنید، این گزینه را انتخاب کنید.

رنگ کاغذ white رنگ تیره کاغذ را با توجه به پروفایل مدرک نشان می‌دهد. تمام پروفایل‌ها از این گزینه پشتیبانی نمی‌کنند.

با توجه به پروفایل اثبات، جوهر سیاه به رنگ خاکستری تیره به جای یک سیاه سفت روی بسیاری از چاپگرها به دست می‌آید. تمام پروفایل‌ها از این گزینه پشتیبانی نمی‌کنند.

در فتوشاپ، اگر می‌خواهید تنظیمات ثابت سفارشی برای اسناد باشد، تمام پنجره‌های سند را قبل از انتخاب نمایش> نصب سفارشی> نصب کنید.

اثبات نرم برای کوری رنگ (فتوشاپ و Illus شرکت تبلیغاتی trator)

طراحی جهانی رنگ (cud) تضمین می‌کند شرکت تبلیغاتی که اطلاعات گرافیکی به طور دقیق به افراد با انواع مختلف بینایی رنگی، از جمله افرادی


اگر هرگونه سوال و یا اشکالی در رابطه با این زمینه و یا هر زمینه تحصیلی
مانند: مدرسه ، دانشگاه ، کنکور ، ارشد ، دکتری ، نظام وظیفه و... دارید ؛

...کافیست با ما تماس بگیرید

شماره تماس از خط ثابت 9099071613

شماره تماس دوم از خط ثابت 02170705003

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی: شرکت ,تبلیغاتی ,تنظیمات ,پروفایل ,استفاده ,رنگ‌ها ,شرکت تبلیغاتی ,مجموعه تنظیمات ,انتخاب کنید ,دستگاه خروجی ,استفاده کنید ,شرکت تبلیغاتی نظیم
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

اگر هرگونه سوال و یا اشکالی در رابطه با این زمینه و یا هر زمینه تحصیلی
مانند: مدرسه ، دانشگاه ، کنکور ، ارشد ، دکتری ، نظام وظیفه و... دارید ؛

...کافیست با ما تماس بگیرید

شماره تماس از خط ثابت 9099071613

شماره تماس دوم از خط ثابت 02170705003

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل